مراحل ثبت و خرید زمین در سامانه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران
1-ورود به سامانه https://eservice.isipo.ir
2-در سامانه "دولت من" به آدرس https://my.gov.ir مراحل احراز هویت را انجام میدهیم و نام کاربری و رمز ورود را دریافت می کنیم.
3-در قسمت حق بهره برداری زمین لینک ثبت درخواست را انتخاب میکنیم.
4-مشخصات جواز اعم از سازمان صمت یا جهاد کشاورزی را انتخاب و شناسه را وارد کرده و بازیابی جواز انجام میگردد.
5-شهرک و نوع کاربری و نوع جواز تاسیس را انتخاب کرده و جواز تاسیس ثبت میگردد.
6-به قسمت کارتابل مراجعه و درخواست در حال گردش را کلیک کرده و وارد انتخاب قطعه می شویم.
7-نقشه ی شهرکها نشان داده میشود و قطعه ی مورد نظر را که بر اساس زون و نوع کاربری و مساحت مندرج در جواز تاسیس نشان داده میشود انتخاب کرده و در سبد خرید قرار می دهیم.
8-مجددا به قسمت کارتابل مراجعه و شرایط پرداخت را (به شرح فایل پیوست) انتخاب می نماییم.
9-درخواست متقاضی به کارتابل مدیر برنامه ریزی ارجاع و تایید هویت انجام میگردد.
10-در مرحله ی بعد به مدیر دفتر فنی ارجاع و فرم های آب، برق و گاز مندرج در جواز تاسیس بررسی و تایید میگردد.
11-پس از آن به کارتابل مدیر امور متقاضیان ارجاع و پس از تایید محاسبه ی قیمت ارائه می گردد.
12-سپس به درگاه انتقال داده شده و پرداخت انجام میگردد.
13-فایل های فیش واریزی و چک ها و سفته های ضمانت را بارگذاری می نمائیم.
14-سپس توسط مدیر مالی تایید و دبیرخانه شماره ی قرارداد اختصاص می یابد.
*درخواست متقاضی بصورت 4 روز کاری دارای اعتبار بوده و متقاضی موظف است پس از انجام مراحل واگذاری الکترونیک نسبت به ارائه اصل مدارک و مستندات هویتی و مالی اقدام و دفترچه ی قرارداد را امضا نماید.
*همچنین متقاضی موظف به اخذ پروانه احداث تا 2 ماه پس از عقد قرارداد میباشد.