روابط عمومی بايد با بهره گيري از دانش مدرن، ترفندهاي تبليغاتي دشمن را آگاهانه خنثي نمايد
معاون توسعه مديريت و منابع استانداری مازندران با اشاره به قرار داشتن روابط عمومی ها در صف اول اطلاع رسانی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ رسانه ای، در جهاد تبيين گفت: بايد مديران دستگاههای اجرايی، تمام قد از کارکنان حوزه روابط عمومي حمايت کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، محبی در دوره آموزشی کنش گری و جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای ویژه مدیران روابط عمومی استان که در سالن همایش شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبری با انتخاب موضوع جهاد تبیین، عرصه و میدان را عرصه جنگ دانسته و از اهمیت امروز جامعه تحت لوای جهاد تبیین پرده برداشته افزود: ایجاد ناامیدی و نارضایتی در بین مردم، مهمترین محور فعالیت دشمنان نظام در عرصه رسانه است.
سرپرست روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: جهاد تبیین در آرایش جدید رسانه ای برگرفته از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده که خط مشی نوینی برای مقابله قاطع با دشمنان قسم خورده این مرزوبوم، در عرصه رسانه ترسیم نموده است.
احسان رجبی افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی که دشمنان نظام اسلامی، ناجوانمردانه و با تمام امکانات پیشرفته رسانه ای و با انواع حیله ها مبادرت به ترویج بی اعتمادی، ناامیدی و ایجاد فاصله میان مردم و دولت انقلابی، از طریق سایتها و شبکه های مجازی معاند نموده اند، نقش روابط عمومی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید با بهره گیری از دانش مدرن، ترفندهای تبلیغاتی دشمن را آگاهانه خنثی نماید.
گفتنی است، برگزاری دوره های آموزشی مدیران روابط عمومی مازندران از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری و شورای همآهنگی روابط عمومی های استان، تصویب و در دستور کار اجرا قرار گرفته بود که با برگزاری اولین دوره آموزشی، اجرایی گردیده و استمرار خواهد یافت.